Banner

Nejnovější povídky

Seřadit podle: Nejnovější
Školník a dívčí šatny

Nedávno jsem dostal práci jako školník v jednom renomovaném soukromém gymnáziu. Pravda nebyla to práce nijak zvlášť placená, ale to, co jsem tam někdy zažil, je opravdu nejlepší odměnou. V dívčích šatnách v prvním patře bylo vždy co opravovat, a tak jsem jednou využil svých privilegií a navrtal si malá kukátka do zdi.

Grupáč | Školačky

Úklid 1 - před dovolenou

„Tak jsme domluvení, uklidíte věci v předsíni a zítra vyrážíme na dovolenou,“ ukončila máma kázání a odešla do práce. Pracovala v nemocnici a dnes měla poslední službu před dovolenou. Táta je služebně v zahraničí a vrátí se v noci. Teď bylo ráno a já neměl žádnou chuť uklízet chodbu po malování.

Incest

Když si milenci píší přes WhatsApp

(♂) Chytnu tě za prsa a hladím ti bradavky, až ztvrdnou. Přitom nenápadně dělám pánví pohyby blíííž k tvé ruce. Nepřestávám líbat. Dech se mi prohlubuje.

U nás v městské knihovně pracovala taková, no starší, žena asi tak 47 let, ale vypadala dobře. Měla pěkně velký kozy a nosila odvážný oblečení. Když jsem si tam půjčoval knihu, tak ona ke mně byla otočená zády a ohnula se. Dělal jsem kravinky, jako že jí šahám na zadek a najednou jsem ztratil rovnováhu a chtěl jsem se něčeho chytit...

Poprvé | Zralé ženy

Fantazie

Sedím si takhle večer sama ve svém pokoji a myslím na různé sexuální hrátky, které bych chtěla provádět, ale nějak není s kým... Sním si tady o tom, že až se vrátím domů, tak si půjdu zapařit ve čtvrtek do Varny.

BDSM

Laura a Pavlína - 1.díl

Ten den začínal jako desítky jiných v mém dosavadním životě. Dozníval mi ještě v hlavě sen, kdy se mi zdálo, že jsem žena, tak jako již mnohokrát předtím. Tentokrát byl ale sen velmi intenzivní a živý.

Transvestité

Prohlídka zámku

Jedeme a po přestávce v jednom městečku, kde si dáme zmrzlinu na náměstí, se jdeme projít do zámeckého parku. Je nám dobře a jelikož nikam nechvátáme, jdeme ruku v ruce propleteni prsty s občasnýma zastávkama na objetí a polibek koupit lístek na prohlídku místního zámku. Nádvoří je malé a kamenné, ale vnitřní sály jsou naopak rozlehlé a plné zajímavostí.

Jmenuju se Aneta a před týdnem mi bylo 15. Mám prsa trojky a mám s tím docela problémy. Tam, kde si založím nějaký profil, píšou mi, abych jim v lepším případě poslala "jen" své erotické fotky. Ale ty já nefotím. I když mám sex a věci s ním moc ráda.

Grupáč | Poprvé | Školačky

Boubelatá maminka masturbuje

Maminka se zvedla z křesla. Rukou se držela čuráka, jako by se bála, že jí někam uteče. Za něj mě lehce vedla do své postele. Položila se pohodlně na záda. Pod zadeček si dala velký polštář a najednou byla kundička výše.

Incest

Školník

Když jsme neměli na intru co dělat, tak jsme měli dlouhé diskuze o světě a často se tak dostávali k našemu školníkovi. Kluci o něm mluvili pohrdavě, je prej teplej a chodí nás šmírovat při koupání. A že je divnej a úchylnej a že by nás všechny nejradši vykouřil. Několikrát po takovéto diskusi se stalo, že se mi zdálo v noci o tomto muži, jak mě osahává a honí mi ho, vždy mě to vzrušilo natolik, že jsem si to musel jít udělat na záchod sám.

Gay

Cesta z města

Jedeme po dálnici, je šílené teplo, mám na sobě šatičky na ramínka, ty máš jen kraťasy a tílko... Jsou otevřená okýnka, sedím opřená o dveře, nohy mám zkřížené do tureckého sedu, povídáme si, sjíždím tě pohledem, občas se na mě podíváš, a tak vidíš, že mám na sobě bílá tanga, vítr mi zvedá šaty a ty už vidíš i bříško...

Vlahý večerní vánek klouzal po písečné pláži přehradní nádrže. Akvatorium přehrady, přes den se hemžící lidmi, teď zelo prázdnotou. Rušný červnový den vystřídal klidný večer, na hladině se odrážely poslední sluneční paprsky.